Bubbelbubbel

God dagens!

Nu är vi hemma igen. Bestämmde oss idag för att åka. Orkar inte med tjaffsetoch tjatet! När vi kom hit fick vi iaf besök av Kronman =) Han har nog saknat oss hihi. Men vi har saknat honom med (A)

Imorgon ska vi åka till Västerås och storhandla, springa på ikea och gå på Media Markt. Ska lämna in min kära älskade dator. Gråter nästan blod! Hur ska jag klara mig utan min dator =( Får ta bredbandet och sno älsks dator =P Nee seriöst så kommer jag ha ganska mycket för mig om dagarna nu framöver. Det är inskolning och skola för mig och möten hit å dit. Gör mig ingenting. Det är bara kul att ha något att göra.

Nee nu ska jag glo runt lite och tjocka.. Höres senare lr imorgon innan vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0