Dagen i stress..

Hejsan hå..

Idag har det varit mycket som skulle göras. Gick iväg med Lukas till dagis och sedan direkt ner till affärn för att inhandla lite smått och gott. Sen bar det av hemmåt för att börja städa.. Städa och diska! Gjorde iordning tårtan till födelsedagsbarnet hihi! Den ser riktigt smarrig ut! Precis när jag lev klar med allt va det dax att hämta Lukas igen. Tiden har gått skapligt fort idag kan ja säga!

Fick en härlig överraskning med posten idag! Pengar för hyran nere i Linköping!! Härligt! Inte för att det blir så jätte mycke till övers till oss eftersom vi ska lägga undan tills räkningen från stångåstaden kommer. Men endå. hihi. Vi går ju endå plus eftersom vi inte hade räknat med det här. Känns bara nedrans uffigt att behöva betala den där jävla lägenheten. Jag säger då det! ALDRIG mer stångåstaden! (Ifall vi skulle flytta tillbax alltså)

Nee om man ska gå och vika tvätt och sedan hänga upp den nya.
För sen ska ja slappa ända tills klockan slår 16 ungefär. Då ska jag börja med maten. Pommes och Lövbiff får älsklingen på SIN dag. Vad go jag är eller hur hihi! Nånting måste man ju göra åt sin älskling som bara fyller år en gång om året. Tacka gudarna för det hihi!

Grattis igen min älskling!
Idag är det bara Din dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0