Dagens bestyr

God kväll!

Sorry att det inte blivit någon uppdatering idag. Men har inte haft tid, lust eller ork.

Vi har iaf varit iväg till ÖB och kollat runt lite. Jag har fått "klagomål" om att jag shoppar mycket nu =P Så tänkte ta mig i kragen och INTE göra det. Men det höll inte så länge haha! Va in på H&M en sväng och hitta en Sjukt snygg skjorta som jag köpte haha! Har ju letat efter en jätte länge men bara hittat tantiga skjortor men äntligen hitta jag! En svart i storlek 36! Då blev jag glad haha! Sen blir det ju snart varmt så då kan man endå ha den fast uppknäppt. Eftersom jag snart är lite tjockare. Måste även titta efter ett par byxor eftersom jag knappt kommer i mina längre. Och vem vill va ett mysbyxmonster hela tiden. Jag älskar mjukisbyxor men ibland vill man ju va lite fin =)

Kronman har varit över på Taco idag med. Blir eventuellt lite buzz senare.
Snart ska Lukas sova också. Men just nu har han och Texas dragkamp haha!
Ser så roligt ut!

Och nu är han snart försäkrad också. Fy på mig att jag inte gjort innan men det har inte funnits tid. (okej jag har glömt haha) Men klockan 00 inatt skulle den börja gälla iaf. Så det är klart. Haha! Han är även registrerad i JV nu också. Eller jag skickade med Kjella dom nångon för ett tag sen så borde fått hem pappret på det men icke sa nicke. Folk är så sega nuförtiden...

Nee nu ska jag glo in på H&M s sida en sväng =)
Pussochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0