Dagens ris går till "vuxna"

Jag har nu tappat ALL respekt för s k a vuxna människor! Dom är tamefaan körda i huvet! Dom blir tjuriga för att dom inte får klappa MIN hund. UTAN att fråga dessutom! Dom lär sina barn att fråga men glömmer dom då bort sig själva? Nej, dom tror att dom äger hela världen och allt i den! Så jävla körda! MAN FRÅGA IAF FÖRST! Sen när dom böjer sig ner och antar att dom får och man säger nej han får inte hälsa på främmande människor, ja då blir det liv för det! Varför just Dom inte får hälsa på honom. Grejen är den att sen när vuxna hundar kommer framspringandes, ja då ska det klagas och muttras och man har ingen koll på sin hund. Men om den lär sig att alla hälsar på den, jaa vad händer då? Den tror att alla är denns kompisar så då skiter den ju i allt och springer fram. Men vad får man då? En jäkla utskällning och kanske tillochmed en polisanmälan. Men jag säger då SKYLL DIG SJÄLV! Har du någonsin gått fram till en hundvalp så SKYLL DIG SJÄLV!

Detta är inte första incidenten med "vuxna" jag har haft! Även det som hände på Ikano i Linköping. När det va ett äldre par som tog barnvagnsparkeringen rakt framför näsan på oss och sa det att Det är väl ingen som bryr sig om det idag heller!

Detta har gjort att jag har tappat respekten HELT för äldre! Så har dom mage att klaga på alla "ligister" till ungdomar!!?? Det är det här som jag ser som ett problem! Att vuxna, som ska va oss yngres "förebilder" som vi ska respektera och se upp till, beter sig på det här viset! Det är dom vuxna/äldre som är problemet i vårat samhälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0