Dagens tabbe!

Jag skulle gå ner till affären förut tänkte jag!
Hurtig och dan.
När jag kommer ca 30 meter bort känner jag i fickorna.
Faan!!
Jag har glömt nyckeln hemma! Faan faan faan!
Tar upp telefonen och ringer Matte som naturligtvis är i Västerås.
Säger: - Jag har gjort världens idiotiska grej! Jag har låst in nycklarna hemma!!!
För er som inte vet så kan man inte låsa dörren utifrån utan man stänger bara igen dörren. Som tur va att fastighetskötaren precis kom tillbax nånstans ifrån. Så han låste upp dörren åt mig så jag kunde hämta mina nycklar.

Sen gick jag iväg till affären.
Hahahaha!

TYPISKT! Detta har jag befarat enda sen vi flytta hit och nu har det hänt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0