Det hade gått bra

Nu ligger Lukas och sover hemma i sin säng. Han va jätte trött så fick gå och lägga sig direkt. Men det hade gått jätte bra på dagis sa dom och han hade varit så snäll. När jag kom dit hade han precis ätit massor med fisk och potatis. Så duktig! Här hemma äter han knappt nånting utan nästan allt hamnar på golvet. Men där hade han varit så duktig så =). Ute hade det också gått bra. Han hade lekt som satan med tjejerna. Min lilla tjejtjusare hihi.

På måndag blir det lång dag för honom. Han fick va där medans jag åker in till skolan. Och då ska beloved Mattias få följa med och hämta honom på dagis. Så fröknarna får se honom också. Så det inte kommer någon annan och tar honom därifrån hihi! Kanske låter geekit men det är väldigt viktigt för mig. INGEN annan får hämta min plutt!!

Snart är det Våra bästa år. Har inte kollat så mycket på det. Tycker inte det händer nånting. Men nu har jag inte så mycket annat för mig. Behöver gå bort från datorn. Sitter vid H&M och då blir det lätt som så att jag beställer massor. Inte bra haha! Men det är såå kul! Älskar att shoppa!

Nee nu ska jag röra mig =) Byeeåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0