Det kommer gå!

Det spelar ingen roll! Jag ska göra klart det här! Hur jobbigt det en kommer bli! Jag ska klara det! Det kommer va skönt när det är klart sen! Och då kommer iaf möjligheten till jobb att finnas. Iaf lite större chans till det.

Nu sitter vi/jag och tittar på unga mödrar. Skit bra! Lukas sitter brevid och läser sin bok och Matte ligger och läser historia på sidan av hihi. Hela familjen samlad.

Väntar fortfarande på mejl. Inte fått något en.. Men varje gång det plingar till tror jag att det är bilderna. Men blir besviken eftersom det inte alls är dom utan nån tråkig reklam. Får helt enkelt fortsätta vänta =P

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur fan ska jag kräva de då? har inte så jävla mkt att säga till om. klart som fan att jag vill träffa honom mer, men vafan ska jag göra? kidnappa honom eller?

skriv till nicole istället!

jag får inte träffa han mer än vad jag gör

2009-01-12 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0