Ensam hemma

God morgon.
Ennu en dag tidigt uppe. I like it!
Det är så skönt att gå upp tidigt och sen va trött mot kvällningen. Det va länge sen haha!
Inatt har jag sovit som en lärka för engångsskull! Härligt!

Lukas är nu själv på dagis. Det går ju såå bra. Men självklart saknar jag min lilleplutt!
Endå har han bara varit borta i en halvtimme ungefär. Ska hämta honom runt 12 igen.
Det märks verkligen att han trivs.

Undertiden som han är där hade ja tänkt att försöka städa lite och så. Kan behövas haha! Eventuellt ta en lååång dusch lr ett varmt bad. Om varmvattnet tillåter.

Längtar tills familjen är hemma igen =P
Men det är även skönt att ha lite lugn och ro! Det ska jag absolut inte neka till!

mihihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0