Ensam..

Nu är mamma Johanna ensam hemma. Lukas är på dagis och leker.
Jag älskar att lämna honom på dagis för jag ser hur lycklig han blir när han får träffa barn i sin ålder.

Idag blir det nog enbart att ta det lugnt. Ska slänga in en tvätt och göra mat sen bara! Juste, vi ska ju ner till affärn också och köpa ingridienser till smörgåstårtan som Kronman har tjatat om i veckor haha! ÄNTLIGEN ska han få den *vi också då hihi* Men det blir inte förns imorgon eftersom den ska stå och dra till sig en dag. Frågan är HUR ska jag kunna låta den va imorgon framåt 14 snåret när jag börjar bli hungrig som en gnu? haha. Det är en bra fråga!

Längtar tills den 18 Februari för då får vi äntligen se vår lill* plutt i magen. Det ska bli så himla kul! För jag känner ju h*n ganska ofta nu förtiden. Har kännt av den väldigt länge. Flera veckor faktiskt. Längtar!

Nu är det bara 5 dagar kvar tills Texas kommer och jag går in i v. 15 idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0