Extrafilm.se

Nu är det dax att beställa hem lite nya bilder.
Det va ett tag sedan och nu är det många.
Det är ju tråkigt att enbart ha bilder i datorn. Man vill ju kunna titta på dom utan dator.

Lukas ville ju inte sova speciellt länge. 1 timme bara. Men men. Då somnar han kanske tidigt ikväll så det gör ju inget. Nu springer han runt och leker. Mammsen ska alldeles strax gå och göra honom sällskap. Måste bara beställa korten först. Det tar bara sådan tid. Märks att jag inte gjort det här pålänge. Sist hade jag ju stationära datorn och då gick det tusen gånger snabbare.

Gud vad många meningslösa inlägg jag märker att jag skriver =S
Men men. Bara att leva med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0