Finish at last

Äntligen är jag klar!
Blandat iordning välling har jag gjort så älsk får en riktig slapp dag idag.
Pratade nyss med honom i tele och han anar ingenting hihi!
Jag älskar överraskningar! Men bara när det är jag som gör det hihi!

Nu är det iaf städat, diskat, välling klar, tårta klar och tvätten är hängd!
Återstår bara maten, men den ska ja inte börja med en på ca 2 timmar.
Lövbiff går ju så otroligt fort att göra så den behöver jag inte börja med förns ca 16.10. Då är det klart tills han kommer hem.

Lukas ligger och sover. Han somnade på dagis. Han hade sovit en halvtimme innan jag kom. Så han lär vakna tidigare idag. Och det gör ingenting.

Efter mat och allt ska vi ta en tripp till Gammel farmor och gammel farfar. Det va ju så länge sen nu. Så dit måste vi och hälsa på! (Mattes sida)

Jaa det är väl som händer/hänt..
Nu ska jag gå och slå på tv:n. Gissar att det är DHW på tv. Annars börjar det nog snart.

Vi höres väl kanske senare.. Lr inte hihi.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0