Första dagen på dagis!

Nu är jag så slut som det bara går att bli!
En väldigt lyckad första dag på dagis för Lukas! Det gick så bra så dom tyckte att jag lika gärna kunde bara lämna honom imorgon och hämta honom efter lunchen nån gång. Undra vad fasiken man ska göra då..?? haha! Ska prata med Kronman! Han måste ju göra något för han blir ju så uttråkad annars. haha! Får la hänga på honom.

Tyvärr fick jag ingen bild på honom. Det glömde ja totalt bort. Men han pina iväg direkt när vi kom in och brydde sig inte alls om mig. Skönt att se! Då vet jag ju att det kommer gå bra.

Nu har jag kurrat ner mig i sängen med Freja kurrandes brevid mig. Lukas ligger i sängen och ska sova. Tycker väl inte han direkt. haha! Funderar på att ta något att äta. Om jag orkar haha! Är sååå seg!

Men nu ska jag glo runt lite sen kanske jag deckar. Vem vet haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0