FREDAG

Goddagens!
Idag är en lite lugnare dag. Lukas är på dagis. Det blev han nog glad för eftersom han va hemma igår. Han tycker så mycket om dagis. Och sen sprang han och krama fröken direkt han såg henne haha! Han har EN speciell men bara EN som får kramar hahaha! Min lille plutt! Charma, det kan han!

Funderar på att dra igång dunki dunk på datorn och steppa runt och städa lite. Känner mig på Göra humör. Jag måste göra något. Skolboken ska jag ta fram senare igen. Har redan läst igenom det där med Celler, men det är inte mycke jag förstår så ska läsa igenom det igen och igen.

Undra vad jag annars ska dona med idag. Betsa kanske. Sen hoppas jag att gubben kommer ihåg att springa förbi Ikea på vägen hem så jag får hyllan. Isånafall kanske man går ner till blomaffären och kollar efter lite fint. Innan Luken kommer hem för det är så jobbigt att gå med barnvagnen. Ska skicka sms till gubben och fråga om han ska förbi där idag..

Vet du hur skönt det är med fredag eller!!??
Jag blir så lycklig av att det är helg. Nu har snart familjen 2 hela dagar tillsammans. Undra vad vi ska hitta på då..? Kanske bara mysa med god mat =D...

Idag blir det ungsbakad fläskfile iaf =) MUMS!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jag har fått dom av mina kusiner :)

2009-01-30 @ 12:17:43
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0