Funderar

Ligger här i väntan på att gå bort mot dagis för att hämta Lukas.
Funderar lite på hur saker och ting Kunde ha varit. Jag menar, om jag aldrig träffat Mattias från början. Då hade jag inte haft varken Lukas eller bebisen i magen. Tänk att en enda människa kan förändra sitt liv så himla mycket. Jag är glad för att jag har honom! Jag ska skatta mig lycklig för allt han har gett mig! Det är inte många som lever i det idialet jag gör. Mamma, pappa, barn. Jag är glad över att vi håller ihop!

För vad tomt och trist livet antagligen hade varit utan mina pojkar!
Jag undrar vad jag hade gjort Nu.
Men det är inget jag vill ta reda på för jag älskar mitt liv med min familj <3

Undra ifall Lukas kommer va vaken eller sova när jag kommer =P Man vet aldrig.
Men han är så söt när man kommer dit och han får syn på en. Då kommer han springandes och slänger sig i famnen på en. Så har han börjat göra ganska ofta. När jag sitter på golvet kör han upp armarna i luften och springer mot en. Imorse fick jag även en puss. Vilket man annars får tjata sig till. haha gosepojken.

Nee nu ska jag börja röra mig.

Hörs senare byeeåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0