Grav grej =P

Namn: Johanna
Ålder: 19
BF: 21 Juli ensålänge
Nu i vecka: 16
Graviditetssymtom: Illamående och hunger
Positivt gravtest i vecka: 5-6 tror jag
Vilka jag berättade först för; Morsan
Kompisar: Kronman, Jennifer
Min barnmorska heter: Maria
Vikt vi inskrivningen: 64 kg
Mat jag bara måste ha: Något köttaktigt
Mat jag absolut inte kan äta: Inget speciellt mer en det vanliga
Illamåendet började: v5 tror jag
Och slutade: vecka 13 ungefär.
Mina första mammakläder: Inga ensålänge
Första sakerna som vi köpt: Inget ennu..
Barnvagn, barnsäng och bilbarnstol: har allt efter Lukas.
Då kände jag bebis för första gången: Vecka 9.10 redan =S
Då kände pappa första sparken: Inte ensålänge 
Vi tror att bebisen i magen är: Pojke
Grejer som händer med min kropp: Mage och tuttar är enorma =P
Så motionerar jag: ehh går ut med hunden
Värsta graviditetsminne: Illamående, hungern, HA behovet
Bästa graviditetsminne: När jag plussade

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

Jo peter bor 16 mil fram och tillbaka.

asså åtta mil dit, och åtta mil hem !



ja jag tänker inte ge mej, är han sjuk så får dom bannimej acceptera det :)

2009-01-29 @ 14:36:49
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0