Har du hund??

Nu ska jag snart börja med maten. Men tänkte slänga in ett litet inlägg innan dess.
Jag har inte riktigt tänkt ut vad det ska handla om.. haha!

Om 1 vecka och 2 dagar åker vi ner till Beloved Linköping! Fredagen blir nog lugn eftersom Matte ska jobba innan vi åker, så det blir sent. Lördagen ska jag ut med min älskade Sara (bara hon och jag) och shoppa lite till Texas. Senare runt fem snåret ska vi träffa Jennifer och Martin för lite bowling och skräpmat. Pappa ska då va barnvakt.
Sen är det söndag THE BIG DAY! Och vi kommer åka tidigt för att hämta vår lille Tex. Åhh kommer bli så himla kul så ni anar inte!

Hihi har en tendens att skriva om saker som kommer hända flera månader framåt. Men det är jag i ett nötskal det. Längtar man efter något/någon så måste man ju få skriva om det =) hihi

Har du någon Hund? Vad "hände" när ni hämtade hem den?

Kommentarer
Postat av: Stiin

Jag har hund ;) och vad menar du med vad hände? När man hämtade den.



Haha om jag fattade rätt, När hunden kom hem ?

- Första stitch gjorde var att försöka jaga katten och rev mig på fötterna och jag skriker " HAN SKA HÄRIFRÅN NU, ANNARS DÖDAR JAG HONOM" Så snäll var jag..



Pepzi: hon satt i hallen och morrade åt allt och alla för hon vaktade sitt JÄTTEE Ben :P

haha

2009-01-14 @ 19:05:10
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: jennifer

När vi fick hem Nellie var hon ju inte valp. Men vi lät henne vara ifred så hon kunde gå runt och bekanta sig hemma hos oss.Sen tog vi våran första promenad tillsammans. Sen bekantade vi oss med henne i lugn och ro den kvällen med lite mys.Väntade ett par dagar innan vi tog hit annat folk.

2009-01-15 @ 09:29:30
URL: http://jeenniifer.blogg.se/
Postat av: Ninni

Är uppfödare, har fått hem många valpar, är det ngt speciellt problem du tänker på...

Din uppfödare kan nog ge dig de bästa råden..

2009-01-17 @ 19:11:43
URL: http://marklanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0