Hejsan svejsan =)

God dagens!
Idag har varit en ganska lugn slappar dag. Sovmorgon till ca halv 12. Inte bra, nej jag vet! haha! Sen upp och käka och umgicks med familjen lite. Har pratat med far min i tele. Som jag förövrigt gör ganska ofta nuförtiden. Stackarn! Iaf, mat idag blir kottletter och pommes. Kände att det skulle sitta fint i min lilla mage.

Sitter och väntar spännt på att det ska plinga till i mejlen. Men det verkar inte vilja göra det ennu. Suck! Väntar på bilder.

Imorgon är det vardag och påriktigt denna gång. Lukas ska till dagis 10.30 och jag ska sätta mig på bussen 11 för att åka in till min första dag i skolan. Nice! Jag har längtat och väntat så länge nu. Sen måste jag väl förbi bibblan en sväng med. Och kolla efter böcker. Hoppas att dom har dom så ja slipper köpa. Ekonomin tillåter inte det just i detta läge. Måste sparas! Men det gör inget. För det kommer ju något bra av det också =). Ska gå in och kolla på deras hemsida om dom har böckerna jag behöver =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0