Hemmeve

Nu är vi tillbax igen. Har varit inne i Köping på willys och handlat.
Nu står smörgåstårtan halv klar i kylen. Resten blir att fixa imorgon.
Nu ska den stå och suga i sig lite =) Kommer bli mumma! Längtar redan!

Matte står ute och pratar med Kronman på balkongen. När dom är klara ska
vi titta på film. Narnia 2. Hyrde den nere på ICA nyss. Köpte även en skräckis
kommer inte ihåg vad den hette nu bara för det=P Men den såg iaf bra ut!
Ibland lyckas jag, ibland inte. Ska moffa lite godis också.

Imorgon blir återigen en lugn dag. Vet inte vad jag ska hitta på. Onsdag redan imorgon.
Snart är det helg igen! Men inte en lugn sådan. Kan behövas känner jag.
Behöver en händelserik helg. Va inte igår!

Nee nu ska jag läsa lite bloggar och sedan dra in gubben! hehe!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0