H&M hade kommit



Lite väl stor kanske den va haha!
Fick iallafall som ni ser mitt H&M paket idag! Super glad va ja! Freja va lite rolig och gick med mig enda vägen ner till affärn och va påväg in.. Shiit tänkte jag! Stog och kolla hela tiden så hon inte skulle komma inspringandes. Pinsamt hade det varit! haha! Sen följde hon med mig till Lukas dagis också. Men där försvann hon. Inte en aning vart hon tog vägen. Men men, hon kommer nog snart.

Lukas hade varit ute nästan hela dagen. Halv elva hade dom gått ut och sen vart ute. Så han va väl skapligt trött. Han sover nu. Så det kanske är dax för mig att slänga in en tvätt. Har inte gjort något vettigt idag.

Solong sucker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0