H&M

Packning pågår på H&M. Denna gång kanske det kommer i lagom tid? Tyvärr kommer jag ju säkert inte hinna få det innan jag ska iväg på måndag eftersom posten är sena här. Måste ju åka redan kl 11 för att det inte går någon buss förns 13 efter. Och då ska jag ju va där. Men men. Hoppas iaf att det ligger en liten lapp här när jag kommer hem.

Luken måste nog följa med in till Köping då. Går nog inte lämna honom på dagis redan då från 11 till 16. Men ska prata med dom iaf. Skulle då va skönt att slippa släpa på vagnen på bussen för engångsskull. Alltid lika härligt när man kan åka iväg själv. Med Lukas skulle det nog absolut inte va något problem. Men det är väl fröknarna där som säger något isånnafall. Åhhh min lille plutt ska börja dagis. Shiit vad fort det har gått! Tur att han går nu iaf! Va jätte orolig för att han inte skulle göra det. Det skulle nog inte varit spec roligt att få krypa efter hela tiden. Men det löste sig ju endå =D

Solong solong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0