Hon igen

Ninni om Svar till Ninni:
Du är väl otrevlig för jämnan mot folk på deras bloggar.
Han ska ju inte vara i buren hela tiden, det är inte djurplågeri alls, buren blir hans bo... testa, jag lovar det kommer funka,..

Svar:
Hahaha och hur vet du vad jag skriver till andra?
Du känner inte mig och har inte en aning om med vem lr vad jag skriver!

Jag tänker INTE sätta min hund i en bur! That´s it!
Du kan ju inte kalla dig seriös om du har dina djur i bur! Dom är inte burdjur. Ingen kan må bra av att sitta i ett enda utrymme hela dagarna! Det fattar väl varenda vettig människa! Shiiiit

Kommentarer
Postat av: jennifer

Få en hund Att bli rumsren genom att sätta den i bur va de dummaste jag hört. En hund är aldrig helt rumsren vid 8 veckor, den är helt enkelt för liten för de. Man får räkna med lite bajs och några pölar. De ända är att ta ut dom ofta, efter mat,vid lek,efter sömn osv. Beröm och aldrig skäll. Men bur, haha ja du.:)

2009-01-27 @ 13:05:33
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0