Hungrig

Nu ligger Lukas och sover. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra än.
Om några timmar ska jag börja med maten.
Men jag är hungrig NU! haha!
Kom också på att jag inte har någon soja hemma.
Men jag får blanda ihop något annat i min Korvstroganoff.
Det blir nog bra tillslut iallafall.

Imorgon är det fredag. Underbara fredag! Det betyder att familjen kommer ha 2 hela dagar att spendera med varandra. Härligt! Och på måndag börjar allvaret! Då är det dax för första riktiga dagen i skolan för mig. Och det betyder att Lukas kommer få en lång dag på dagis! Redan klockan 7 kommer han börja. Sen kan både mamma och pappa hämta honom från dagis på kvällningen. Jaa jag kommer snålskjutsa hem haha! Sen är vi i full gång med pluggandet.

Ne om man ska gå och hänga upp tvätten kanske =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0