Hyra tebax

Fortfarande seg som ett troll! Funderar på vad man kan göra för att bli lite pigg.. Inte sova för då somnar jag inte ikväll och vaknar inte imorgon.

Om en timme ska jag ställa mig och börja steka pannkakor. Det ska bli riktigt mumma! Då kommer även älsk hem och om jag känner honom rätt så kommer han tracka ihjäl mig så då är det bäst att va piggilur.

Nee om man ska sluta klaga och göra något åt saken istället...

JUSTE jag är så himla otroligt glad just nu!
Soc i LKPG ringde och sa att våran lägenhet hade varit uppsagd från oss sen den sista december men dom hade inte fått nyklarna och undra om det. Men då sa jag att: -Jaha, men då måste ju vi få tillbax en månadshyra eftersom vi har betalat för Januari. Så det skulle dom kolla upp om hur vi skulle få tillbax pengarna! Snacka om en liten lättnad! Som en sten som lossnade från min bröstkorg! Nu behöver vi inte oroa oss om tapetseringen och det. Så JÄVLA SKÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0