Idag har jag varit duktig!

uhhh ajj börjar få lite ont i ryggen. Trötthets ont om man säger så.

Lukas hade som vanligt varit en ängel på dagis. Ätit bra, lekt på som satan!
När jag kom dit satt han i en kuddhög med tjejerna såklart haha!
Tjejtjusare redan!
Sen hade dom fått en påse med en leksak och en russinask eftersom att dom hade varit med och dansat runt granen idag. Den visa Lukas upp så stolt hihi! Är han inte den underbaraste =)

Tvätten är hängd och en ny maskin är instoppad. Fasiken vad jag har legat i idag! Om ca en timme ska jag börja med maten också. Idag blir det mumsig rödspätta potatis och kall dillsås MUMS! Det är en riktig höjdare! Hoppas jag lyckas bara ; ) hihi!

Imorgon ska Lukas till dagis mellan 10.00-13.00 Så kommer det bli dom flesta dagar nu. Förutom måndagen. Då blir det låång dag. Redan från 07.00-16.30 Då kommer även pappa kunna följa med och hämta. Sen va det inga problem om han skulle va lite längre vissa dagar. Jag måste ju känna på hur lång tid jag behöver ha på mig. Och det vet jag ju inte nu hihi!

Om 12 dagar kommer Texas hem!
Längtar ihjäl mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0