Idiot Ninni som inte kan något!

Ninni om Hon igen:
De ska inte leva i bur.. du ska ha den i sin bur så den lär sig "sitt bo", fråga din uppfödare...
Särskilt hundar va stor ras är enkla att få rumsrena..
Mina hundar sitter inte i bur... men din hund gick in för att skita och det är din hunds problem, att det inte vet att den ska skita ute... du fattar ju nada... sa aldrig att den skulle leva i en bur.. sa att du skulle ha den där nu tills den är rumsren.. du är ju som på nicoles blogg, väljer att inte fatta...

Tjejen, du har sällan trevliga kommentarer till folk på deras bloggar...

Svar:
För det första ska du tammefaan inte lägga dig i vad hon och jag skriver! Hon och jag är vänner vilket du och jag absolut INTE är! Det där är 1 person dessutom! Men lägg inte din lilla näsa i blöt om saker du inte har med att göra!!

Du måste väll för faan fatta själv att man inte sätter en hund i en bur! Så jävla dum i skallen kan ju inte enns Du vara! Hur i helvete ska den bli rumsren om den sitter i en bur!!?? Då blir den ju bara stressad. Snacka om att veta NADA DU!!! Sinnesjuk för faan! Konstigt att min vän Stiins tips funkar då! Du ska nog ta och göra samhället och dina djur en tjänst och ge bort dina djur till någon som kan ta hand om dom och vet hur man tar hand om ett djur!

Skriv för faan inte mer! Inkompetenta faan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0