Inte lika mycket längre

God dag!
Som ni kanske märker har jag inte haft så mycket tid för bloggandet nu. Men jag har ju en goseponke här hemma som får hela min uppmärksamhet. Det går jätte bra med honom nu! Han går utan koppel och kommer skuttandes så snällt. (Iof har vi inte mött på en annan hund än haha) Inatt va det inte en enda liten pöl nånstans. Så duktig så! Senare när Matte slutar jobbet ska vi in till Köping för att kolla efter nytt halsband till honom. Det ja köpte va ju tyvärr för litet så fick köpa ett annat halv tattigt som fick duga sålänge. Men idag ska vi fixa något snyggt till honom =)

Lukas är på dagis och vart jätte glad idag också! Fröken fick en kram idag med =). Märks att han trivs min lilla tjockis! Men det känns lite kämpigt när det gäller honom och hunden. Man måste lägga så himla mycket energi på hunden nu så ja tycker nästan synd om Lukas. Inte för att jag sätter honom i andra hand men endå. Ja får dåligt samvete.

Men men. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar och sen måste jag tvätta och städa lite. Behövs när man har en vovvsin som gör behov och fäller inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0