It hurts!

Det gör ont i min lilla hals. Tror det är halsfluss på G.
Jag vill inte! Ja har inte tid för sånt nu! Ja får bara inte bli sjuk!
Ska kurera mig som satan! Med varmt thé och filtar..
Vi som hade klarat oss så länge. Nästan hela vintern. Suck!
Nu blir både jag och Lukas sjuka SAMTIDIGT.
Så jävla typiskt! Men turen kunde ju inte hålla i sig hur länge som hälst.
Ber för gud att jag INTE ska börja hosta! För då håller det i sig länge! Varje gång jag blir förkyld börjar jag hosta som om jag skulle hosta upp alla inälver. Och det brukar hålla i sig minst en månad. Det suger! Som sagt, jag har inte tid. Otur att man inte kan ta sig en wisky snaps. Det funkar verkligen på riktigt! Tog ja sist ja börja känna i halsen och det gick över direkt. Men då va ja ju inte gravid. Bajs och pannkaka!

Men men! Så kan det va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0