Klagodag

20 min sedan jag lämnade Lukas. Just nu är det så tyst och skönt här hemma. Fick ingen bra start på dagen känner jag! Trött och irriterad. Så det va skönt att få lämna iväg honom så inte han blir lidande för mitt dåliga humör!

Jag är så himla trött på folk som ljuger, folk som antar att man alltid kommer springandes så fort DOM vill nånting! Så sjukt irriterande! Folk som bara är allmänt dumma i huvet!

Ne idag är inte en bra dag!
Ska göra klart smörgåstårtan men det kommer väl bara skrika hat om den haha!

Tacka gudarna för att det snart är helg!
Det kommer bli den bästa helgen på länge! Jag längtar dö mycket!
Och inte bara för att jag ÄNTLIGEN ska få hämta Texas utan även för att jag får träffa dom underbaraste på hela jorden. Förutom min mor och dom som dissa oss ; ) Men det får la bli nästa gång.

Så här ser väl den fortsatta veckan ut;
Onsdag; Smörgåstårta
Torsdag; Lukas dagis och mamma städa.
Fredag; Lukas dagis. Mamma packa rulla bort alla mattor åka bilen till Linköping. Äta älskade snabbmat <3
Lördag; Shoppa med bästa Sara. Ev hitta på något med älsk annars mys i nykil.
Söndag; Upp skapligt och hämta Texas i Söderköping. Hem =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vem är de som irriterat dig nu:D? Kram

2009-01-21 @ 10:55:46
URL: http://jeenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0