Kul idag =)

Heej..
Skolan gick super idag =).
Det va faktiskt väldigt roligt och intressant! Fick sluta tidigt så gick upp till Sandra och satt där och snacka skit till 16. Då kom Matte och hämta mig. Vi gick direkt och hämta Lukas som blev glad att vi kom! Han visste inte riktigt vem han skulle komma upp till. Men valde pappa för han hade inte så mycke till val tillslut hihi!

Nya bilder på Texas har vi äntligen fått!
Vart skit glad när jag kom hem och satte igång msn.
Jag älskar verkligen att titta på honom! Får aldrig nog!
Han är ju så underbart fin! Nu är det bara 6 dagar kvar sen ska vi hämta vår lille plutt!
Och fyra dagar tills vi åker till Linköping. Då kommer allt kännas lite mer verkligt och som att det är på gång att vi ska hämta honom. Nu ligger det i bakhuvudet hela tiden men det är endå inte JÄTTE aktuellt. Är ju ett tag kvar..

Nee nu ska jag gå och umgås med familjen och snart kolla på Unga Mödrar =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0