KUUUL!

Måttligt road jag är då! Suck!
Lukas sover och det finns inte ett dugg att göra.
Joo jag göra mat men den klarar sig själv, Fisken.
Den ska bara stå inne i ugnen en timme ungefär.. Potatis måste iof skalas.
Sen sköter den sig själv också ju. Hmm

Älsklingen kommer hem om ett tag. Vet inte när han kommer idag. Så olika beroende på vart han är. Men jag längtar! Längtar efter någon att föra en konversation med haha! Och det är något som han är VÄLDIGT bra på! Måste ringa far min ikväll med och tala om att det är ändrade planer i helgen. Vi kanske drar iväg och gör något endå. Det får vi se. Annars blir det som sagt en lugn tur med Sara på Ikano. Mc. Donalds bestämmde vi oss för också MUMS! Fattar inte hur hon ska kunna klara sig utan hehe.

Nee skala lite potatis kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0