Kvinnsen inom mig

Jag är lite knäpp sådär. Jag kan sitta och glo på bilderna jag tagit på tex min nya tavla och gardinerna i V-rummet och sitter och beundrar dom. Men går jag in i vardagsrummet och kollar på det IRL?? Nej. Hur knepigt är inte det? Haha! Knäppt!
Jag har iaf verkligen fassnat för dom små ändringarna och tycker att det är så sjukt snyggt! Nu funderar jag på vad jag skulle kunna göra med vårat sovrum för att få det mysigt. Jag funderar starkt på att köpa en vanlig trähylla att borra upp på väggen som är mittemot våra huvuden. Och sen ställa upp två krukor med plastblommor och lite ljus. Fatta vad snyggt och mysigt det skulle bli!! Jaaaa verkligen! Det ska jag leta efter! Kanske beställa hem krukor och blommor från Jotex. Eller så springer jag förbi Epok när jag endå ska in till stan. Måste förbi banken och slänga in pengar. Men det får bli efter loppis. Åhh det här känns verkligen bra! Helt jävla suveränt rent ut sagt!

Vad glad jag är att "kvinnsen" inom mig har börjat komma fram lite =)
Innan har jag aldrig brytt mig eftersom jag alltid varit mer "manlig" än "kvinnlig"
Kommer nog alltid va förutom när jag får mina småryck hihi!

Trivs mycket bättre med ett "manligt" huvud istället
D.v.s inget huvud alls ;) mihihi

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jaa, men denna veckan är det braås,

men nästa vecka är det alvesta



varrananvecka åkter ulla-karin och thilian till braås

och varannanvecka få peter åka till alvesta.

men är han sjuk så måste dom ju acceptera det !

2009-01-29 @ 14:57:00
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0