Längtar efter att plugga

Känner mig sjukt taggad till att börja plugga nu! Det ska bli kul att få använda hjärnkontoret igen. Det kanske låter sjukt men jag tycker att det är kul! Kul att lära sig något nytt. Jag ska bli undersköterska! hihi. Men jag har bestämmt mig för att plugga vidare efter det. Om det blir precis efter, det märks. Det första jag sicktar efter är ju såklart att först och främst bli klar med skolan och sedan JOBBA!! Jag längtar efter att få jobba!

Tänk vad skönt att få gå upp skapligt på morgonen. Jobba och tjäna pengar! Så härligt! Sen komma hem till en liten familj som väntar på en. Underbart!

Ska ner till Bibblan på måndag och kolla ifall dom har mina böcker jag behöver. Annars ska jag kolla blocket. Känner inte så himla mycket för att slänga ut flera hundra på böcker jag kommer använda bara för en liten stund.

Ååååhh jag längtar =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0