Lite seger..

Det blev en tidig läggdax för Lukas idag. Han har varit trött och gnällig halva dagen så han fick hoppa i säng redan kl 19 idag. Ville inte sova till en början men nu så är det iaf tyst.

Skulle igentligen ha åkt på möte i Linköping imorgon men dessvärre kommer jag inte iväg =( Jätte tråkigt! Kändes som en viktig grej! Jävla skit säger jag iaf!

Börjar känna mig trött, redan.
Men skulle aldrig kunna somna endå! Ska nog gå och glo på tv med snutten en sväng. När han är klar haha!

Texas har ju varit på vet besikting idag och allt hade gått jätte bra!
Nu har han sitt namn i papprena också. Slipper han heta en sak men vi kallar honom något annat. Chippad och klar är han hihi! Nu ska han bara "levereras" också. Härligt och underbart! Jag längtar efter honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0