Lördag

Morsning!
Idag vakna jag vid nio säkert tackvare att jag vant mig vid det under dom senaste vekorna. Min dator fick stanna hemma och vila upp sig. Haha! Därför blir det inte mycket uppdatering.

Om några timmar ska jag åka in mot Linköping för att möta Sara äntligen! Min näsa hade nog igentligen velat stanna hemma. Men icke sa nicke! Det har jag ingen lust med! Får ta med mig en hög med papper så ja kan snyta ur mig hela tiden! Börjar få snyt näsa nu med. Faan att jag inte tog med salvan! Men men, så kan det bli hehe!

Senare ikväll har ja inte en aning om vad vi ska göra. Men antar att det blir att slöa framför tv:n. Låter som ett alternativ iaf =) Jaha nehe om man kanske ska ta och glo runt lite och sedan göra något annat =P Finns inte mycket att göra då hälften av folket sover. DÖNICKAR! haha

Imorgon gäller det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0