Lukas är lämnad..

Jaohopp.. Nu är man ensam hemma igen. Idag ska jag nog bara slappa. Känner mig döö trött! Ska bara ta en varm dusch sen och slänga in en tvätt.. Tvätta är något jag bara MÅSTE göra nu! Tvätthögen är enorm! Känns lite trist haha! Och efter  det att posten har kommit ska jag dra ner till ICA en sväng och köpa mjölk till dagens middag. Lassagnett blir det idag. Mums!

Måste även sätta i linserna när jag orkar. Det är ju så jobbigt att ha goglisar på sig när det är kallt ute. Blir ju världens imma när man kommer in igen. haha!

Lukas skulle äta ute vid grillen idag. Mysepys! Synd att inte en annan bara kunde stanna kvar och få lite grillat också hihi. Han va så ivrig att få komma ur kläderna och springa iväg och leka idag. Fick knappt av honom dom innan han va på väg.

Nee nu ska jag slappna av och bara tänka på mig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0