Måndag

Hejsan håå..
Lukas är på dagis sedan en tid tillbax. Det va inga problem att gå ut med både vagn och hund. Skönt! Han blev iaf jätte glad att få komma till dagis och gick och kramade fröken direkt haha! Texas ligger här med mig i sängen och sussar. Jag somnade också till ett tag förut men blev väckt av en hund som gnällde och ville ut. Så ut gick vi. Inga större behov FÖRNS vi kom in. Blää! Och jag har på något sätt blivit känslig mot skit så det va inte långt ifrån att jag kräktes! Nästa gång går jag inte in förns han är klar på riktigt =P.

Jag är verkligen JÄTTE torr runt läpparna. Fattar inte varför. Det har jag ALDRIG blivit. Inte såhär iaf. Ska ner till affärn och kolla om dom har något bra sen. Om 2 timmar får jag ju besök. Då blir det skolarbete!

Nu börjar jag bli hungrig. Vet inte om jag ska gå upp och äta lite. Lam i kroppen så ligger nog ett liiiitet tag till hihi! En får ju passa på =)

Kommentarer
Postat av: Stiin

När jag hade Roy ett tag gjorde han också allt när han kom in, Men sen läste jag lite och valpar skäms över att göra allting utomhus, Så man ska gå med dom till samma ställe varje gång man går ut, för dom blir trygga med sin egna doft. Det funkade skit bra :D , Testa det :)

2009-01-26 @ 09:46:37
URL: http://christiinek.blogg.se/
Postat av: Ninni

skitsnack.. valpar skäms inte... det är helt naturligt att göra det... din uppfödare har väl informerat om hans tidigare rutiner, följ dem..

2009-01-26 @ 16:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0