Min dag

Dagen har varit ganska så lugn. Började med att älsklingen fick städdamp och städa hela lägenheten. Förutom dammsög. Det gjorde jag =) Så jag också hade åstadkommit med något hehe. Sen värmde vi på lite rester och käka. Kände inte för att göra något annat, kom inte på något heller haha! Efter det har vi bara slappat, tagit en promenad till Kolsva handel för att köpa dricka och cigg. Köpte på mig en limpa nu så ja slipper springa var och varannan dag för den saken. Handlig i veckan. Då ingridienser till smörgåstårtan. Det ska bli riktigt gott! Minsta jag kan göra för mitt livs kärlek på Hans dag!

Snart kommer Kronman hit igen. Dom ska ta varsin öl och snacka skit. Jag vet inte vad jag ska göra. Kanske lägger mig med min bok. Känner mig ganska trött.

Idag har iallafall varit en jäkligt bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0