Min Sara <3

Nu sket sig massor planer i helgen.
Tur att inte Sara <3 sviker mig hihi!

Få se vad vi ska hitta på istället =S.. Kanske be Sara och Andy att skaffa barnvakt och följa med på bio lr bowling lr något. Kommer bli konstigt att träffa Sara utan barn på Lördag hihi. Det va länge sen det bara va Hon och Jag. Behöver jag iaf inte känna mig stressad utan kan ta det i lugn och ro och njuta av sällskapet av min bästa vän <3

Sara och Jag har gått igenom så mycket så mycket tillsammans. Och än håller vi ihop! Det har alltid varit vi. Vi finns där för varandra dag som natt. Jag skulle kunna gå genom eld för henne och vet att hon skulle detsamma. Så är det att ha en super vän! Trist att vi hamnat så många mil ifrån varandra. Men det stoppar ingenting! Jag älskar henne hela tiden och vet att vi aldrig kommer glida ifrån varandra! Jag vet att hon tar imot mig om jag faller! Och jag likadant tillbax!

Love you min bästa Sara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0