Nattning

God kväll!

Lukas ligger för natten. Jag börjar själv bli ganska seg. Skulle jag somna runt 22 idag skulle jag bli super glad! För jag behöver verkligen minst 8 timmars sömn. hehe. Men blir det inte så så blir det inte! Jag kan inte tvinga mig att sova för då blir det bara ennu värre. Skönt det känns att Lukas sover tidigt nu. Får man lite tid att varva ner efter en dag med lek och stoj.

Ska nog lägga mig med min bok runt 21 snåret. Då lär jag va dyng trött vid 22 =) PLANERING hihi! Ska även lägga fram kläder till Lukas så jag slipper rota efter det imorgon. Trött och grinig kommer jag nog va haha!
Hämskt att vi ska upp samtidigt, Matte och Jag =P

Jag måste bara säga att jag har en sådan tur som har en sån ängel till son!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0