Nu är julen borta...

Äntligen börjar julen försvinna från vårat hem.
Tagit bort alla ljusstakar och gardiner. Tyvärr kom jag på när jag slitit ner i köket att jag inte hade tvättat dom andra. Så det får se lite uffigt ut tills imorgon. Lukas är på julgransplundring på dagis. Dom börja nästan direkt när vi kom. Vilken tur! Städat och donat har ja gjort. Tvättmaskinen borde va klar ganska så snart iaf. Då måste ja slänga in ytterligare en tvätt med gardinerna. Haha typsikt mig! Har haft flera veckor på mig men det har inte blivit av.

Funderar på att ta tag i disken. Känns lite omotiverand för jag hatar verkligen att diska! Men ja kan ju inte städa resten av lägenheten och skita i den. Känns lite B gjort då haha! Snart är det dax för dammsugaren ett varv. Idag kommer inte älsk bli besviken på mig iag haha! Nu kan han inte klaga. YES!

Förhoppningsvis får jag mitt paket från H&M idag med! Och ja lär hinna hämta det innan ja ska hämta Lukas på dagis. Hoppas iaf! Stog leverans i fredags. Borde borde =)

Nee nu ska jag fortsätta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0