Nu funkar det!

Äntligen kom jag in på bloggen. Vet inte varför men den har inte velat funka för mig idag.

Hopp, Lukas sover och älsk sitter framför tv:n.
Jag sitter här och förälskar mig mer och mer i en liten valp som finns på blocket. Jag hoppas och önskar att den kan bli våran! Det beror på vad älsk säger! Det känns verkligen som rätt tidpunkt nu. Nu när jag kommer ha så mycket tid. Men vi får se vad han säger. Han är så jobbig. Svårt att ge ett svar på vad han tycker lixom? Blir ju bara jobbigare för en annan. Men vi är 2 om den här saken och jag skulle inte göra något mot hans vilja! Även fast jag bra gärna skulle vilja ; ) haha! Men ju längre tid det går desto mindre chans finns det ju. Och desutom tappar jag "gnistan" när jag får tjata om saker hela tiden! Bara irriterande! Jag menar. Förut va det Han som tjata om att han ville skaffa hund. Men nu tvekar han =S Karlar säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0