PIZZA propaganda!

Åhh nu är det riktigt segt. Jag är så uttråkad!
Inte finns det något att glo på på tv:n heller..
Haft för mycket under dagen att göra helt enkelt...

Men samtidigt börjar jag bli trött. Skit knepigt! Jag får försöka hitta på en film att titta på. Det enda tråkiga är att alla bra filmer hackar som faan. Dom flesta! Eftersom det är dom som spelas när inget annat finns. Måste inhandla nya filmer! Det är ett som är säkert! Jag vill se någon rolig High School film. Dom är bäst! Jag älskar dom där bitchiga små brudarna som tror att dom är någonting haha! Cinderella Story kanske? Den är super!

Det är något jag skulle vilja göra!
Åka till USA och gå på en riktig dunder High School fest. Det ser ut som redigt röj på filmerna! Häftigt hihi! Och deras pizzor vill ja smaka mmm. Man ser osten hänger över och dom ser så krispiga och goda ut! Även kyckligen dom alltid har i dom där bunkrarna. Ungefär som på bio, dom man har till popcornen. Mmm där också haha!

Tänk om vi kunde få lite av deras. Här är pizzorna snålt gjorda och hänger som en död fisk. Blää! Letar och letar efter en värdig vinnare inom pizza bageriet. Hitills har jag iof 2 ställen. Ett ställe som göra tjocka och super goda pizzor. Min gamla jobbarkompis pizzeria Intermezzo i Köping! Mmm säger jag! Dom har så mycket olika sorter. Sånna som man inte ser på något annat ställe. Men även gamla vanliga traditionella.

Mitt andra favvo ställe har jag bara ätit på 1 gång. Det va Sandra och jag som va med Unga Föräldrar i Söderköping och skulle äta glass på Smultronstället. Men vi va hungriga och bestämmde oss för att leta upp en pizzeria. Och gud vad goda dom va! Dom va jätte frasiga i botten. Precis som jag vill ha det! Kommer tyvärr inte ihåg vad den hette men jag kommer aldrig glömma vart den ligger hihi! Dit ska jag verkligen igen!
Jag kan säga det att pizzan slog glassen med hästlängder!
Men som ni vet så är jag inte så stor fan av glass.
Pizza är bättre =)
MEEEN jag har varit utan den goda maträtten jätte länge nu! Kommer inte enns ihåg när sist va. Depprimerande joo! Men nästa helg ska jag SLÄNGA i mig en. När jag och Jennifer ska feta upp oss ordentligt.. Dom andra får titta på ;) moahahaha!

Nee nu ska jag sluta med min Pizza Propaganda och gå och leta upp en film att sysselsätta mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0