Pizza.nu

Tänkte tipsa er om en sida där du kan beställa Pizza via nätet, gratis hemkörning! Perfekt för den bakfulle eller den lata haha! Alltså perfekt för mig! Det finns över hela Sverige! Man kan beställa vart som. Det ska jag göra när jag ligger här hemma fet som ett troll och hungrig som ett också haha. Jag kan inte säga mer än Perfekt perfekt perfekt ide!! Där har dom tänkt på stort.

Visst att det gick att beställa hemkörning över telefonen förut. Men då har man alltid varit tvungen att ha pengar hemma. Och det har jag nästan aldrig! Hur smidigt är det inte då att betala med kortet? Skiiit bra tycker jag iaf =D

Klicka på bannern här nere för att kika in hur det verkligen fungerar:


Kommentarer
Postat av: Anna

hej! tack så jätte mkt:) jag tyckte också att trade verkade lite konstig.. ska kolla bouble net istället:) jätte söt liten bäbis du har:) spännande med en till:) Grattis btw Kramar

2009-02-01 @ 11:22:37
URL: http://annathomsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0