Polisanmälan =P

Inte visste jag att man kunde sätta gardiner åt fel håll. Men nu vet jag att det går haha! Har aldrig varit med om det innan! Men nu är det upprättat iaf =)

Dagens shopping slutade med att vi kom hem med ett nytt vardagsrums bord och en tvbänk (som vi använder den till. Säkert menat till något annat) Ska betsa bänken och då kommer det bli ennu snyggare! Ska även sätta dit nytt handtag så det ser lite modernare (?) ut som gubben säger. Det kommer bli såååå snyggt! Är redan MYCKET snyggare än innan! Kan lägga upp före och efterbild på det.

Lukas sover nu så nu ska jag plocka fram kakor och godis hahah så elak jag är..
Nee inte alls, han har redan fått kaka och kex idag. Vi tog en efterrätt han och jag.
Ska be gubben köpa hem den där hyllan jag pekat ut på Ikea imorgon med.
Eftersom han är i Västerås och jobbar..

JUSTE!! Nu har jag fått reda på att jag tydligen ska bli polisanmäld också!
För något som absolut inte stämmer! Hahahaha Säger jag bara!
Du är så trökig! haha

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jag fick för frågan om ifall jag skulle anmäla någon Johanna :S



om det är mig du menar så ska jag absolut inte göra det :P ^^

2009-01-29 @ 22:08:41
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

jag har typ 3-4 stycken johannor som kommentera i min blogg.



men jag har inte sagt att jag ska anmäla utan jag vill bara blockera en/två av dessa johannor som klagar :P ^^

2009-01-29 @ 22:56:13
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Nicole - Thilians mamma

nej det är du inte :P



för dessa två har ingen blogg

ena skriver med sin email och den andra ingenting :P ^^



men du behöver inte vara orolig :)

2009-01-29 @ 23:01:33
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Jenny

Va fan har ni blivit rika el?? Hund ...grejer efter grejer å resor hit och dit ;)hahahaaa

POLISANMÄLAN?

2009-01-30 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0