Posten och H&M

Postilooost... Precis vad jag tror att den är. Lost! Haha!
Undra om jag har fått mitt H&M paket idag istället. Ska jämt va såna krongel med H&M. Fattar inte varför jag inte bara slutar shoppa på webben.. Men det gåår ju inte! Jag älskar att dom har Månadsfaktura. Vilket gör att OM man känner sig fattig i månaden men endå behöver shoppa hem något så kan man göra det =) Och betala nästa månad! Det kallar jag super!

Om ca en 40 min ska jag hämta lillefis också. Förhoppningsvis har posten hunnit komma så jag hinner springa ner och köpa mjölken. Men i värsta fall får ja springa ner och hämta honom direkt efter. Kommer nog få bli så vilket som. Eftersom Posten är seeega! Nej, om man skulle gå ut på balkongen och ta en smoke och kolla efter dom hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0