provocerande tröjor

Tänkte tipsa er om en underbar sida där du kan göra dina egna Roliga och provocerande texter på t-shirts Dunken heter sidan! Finns även länk i sidospalten! Jag tänkte ta och beställa en t-shirt därifrån som jag ska ha i sommar när jag är lite tjockare. Det kommer bli så fränt =D

Jag kommer skriva; - Tjocka tjejer behöver också kärlek.. Och på ryggen ska det stå Johanna

Det är inget hån mot grövre kvinnor utan det är helt enkelt för att vara ironisk eftersom jag kommer ha en stor och tjock bebismage då!

Erkänn coolt!
Dom har även färdig tryckta tröjor och allt. Kika på deras hemsida för att få veta mer =)
Om inte annat kommer du iaf få ett gott skratt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0