Rednex

Nu sjunger Rednex i mina högtalare med låten Cotten eyed Joe. Me love! Jag har blivit besatt av den låten IGEN! Ja va det när jag va liten. Den gungar fortfarande med haha! Härligt!

Funderar på att gå och göra något att äta till oss och sen bege oss ut i pulka backen. Pallar inte sitta inne hela dagen! Undrar vart Kronman har tagit vägen. Kanske jobbar lr något. Annars ska jag nog släpa ut honom också =) SKitunge!

Nu kom Lukas in och dansar till musiken! Han är bara för cool alltså! Så kul att se när han tjejkar sina luriga hahaha! Och nu känner jag hur han verkligen STINKER cola nappar! Ung sudd! Att jag aldrig kan komma ihåg att plocka bort såntdär! Suck på mig!

Nee nu är jag hungrig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0