Så trött!

Hejsan.

Gud vad jag är trött! Ville inte kliva upp idag! Lukas vaknade vid 4 inatt och trodde att han skulle få komma upp och leka. Men icke! Han fick somna om hihi! Sen när älsklingen skulle upp imorse vaknade jag inte enns. Och jag brukar ALLTID vakna. Vid 9 va det dax att kliva upp men tröck på snozzet. Fem min senare börjar dom borra så det låter som dom snart är igenom väggen. Guuud så irriterande! Va bara att häva sig upp för Lukas började endå låta inne i sitt rum runt då.

Nu är han på dagis mitt hjärtegull. Han trivs verkligen där! Det är så härligt att se när han strutar iväg. Det går bara bättre och bättre för honom att gå. Han ser väl hur dom andra barnen gör. Min pluttis. Nu blir det nog ennu roligare för honom när det börjar komma in lite småfolk. Innan har det inte varit någon i hans ålder. Fem stycken tror jag att dom skulle bli. Kul för honom.

Nee nu ska jag slänga på mig täcket och soova lite. Iallafall sätta igång tv:n och bara slöa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0