Sista dagen hemma!

Godmorgon.
Idag va ja uppe tiiiidigt. Men mest på grund av en mardröm.. Hatar verkligen mardrömmar! Speciellt när jag vaknar upp och är helt själv hemma.

Idag är min och Lukas sista "slappar" dag. För imorgon bär det av till dagis. Woohoo! Han kommer få sååå kul! Annars är det inte allt för mycket som händer.. Ska väl gå och kolla om det finns något att äta snart. Helst av allt skulle jag vilja sova en timme till. Känner mig inte redo för att gå upp riktigt än. Och Lukas sover ju så ja får väl försöka att passa på.

Japp sova till lite barnpogram så kanske man slipper mardrömmar.. =)
Det är ju endå min sista sova ut i veckan dag =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0