Smalare ansikte??

God kväller...

Sitter och funderar på, Hur i helvete man får smalare ansikte?? Jag är så himla trött på mina plufsiga kinder. Spelar ingen roll om jag går ner i vikt för jag va lika rund när jag vägde ca 50kg.  Och nu går man ju inte direkt ner i vikt. Det går ju bara uppåt haha! Blir så irriterad när jag ser kort på mig själv och ser ut som en upplåst ballong.

Har du något tips??

Snart ska i slänga Lukas i säng. Klockan börjar springa iväg och imorgon skulle vi behöva gå upp tidigt så vi är pigga på torsdag när inskolningen börjar. Guud så kul det ska bli! Tycker nog vi bägge 2. Och jag längtar tills den 12:e så jag kan börja plugga. Jag vet att jag är sjuk kanske men jag längtar faktiskt! Det ska bli jätte kul!

Nee nu ska jag gå och mysa med familjen innan det är bedtajm.
Byeeåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0